#1 Skrevet April 19, 2010 hei har problemer med denne, fikk kalibrert den i friluft men når jeg kobler den på Downpipen så får eg noen rare målinger. Før motorstart så står det 7.4 i displayet. når lambdaen har varmet seg opp så viser displayet 22.4 ca. og ved kjøring kommer er det umulig og se hvilke tall som står der.står egentlig 22.4 uansett. og av og til 7.4.. Noen som vet hva som gjør det ? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2010 Disse er rimelig kresne på hvordan du kobler de opp. Alle kablene du kobler til - altså chassi må stå på samme sted og ikke sammen med andre kabler. Gå igjennom alle koblinger på nytt så du her 100% sikker på at alt er rett koblet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2010 Disse er rimelig kresne på hvordan du kobler de opp. Alle kablene du kobler til - altså chassi må stå på samme sted og ikke sammen med andre kabler. Gå igjennom alle koblinger på nytt så du her 100% sikker på at alt er rett koblet. ja mistenker dårlig jording her. får jorde de i chassi i morgen og teste litt mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2010 Tar dem ikke jord rett fra kablingen? Er det 3 eller 5 ledninger på LC? Jeg kjører med LM2 duo-kit, og jeg har fått samme dritten med min(helt nytt og har vel kjørt 100mil). Hadde håpet å få kjørt litt på bane iløpet av uka,men tar ikke sjansen pga at dritten ikke fungerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2010 Tar dem ikke jord rett fra kablingen? Er det 3 eller 5 ledninger på LC?Jeg kjører med LM2 duo-kit, og jeg har fått samme dritten med min(helt nytt og har vel kjørt 100mil). Hadde håpet å få kjørt litt på bane iløpet av uka,men tar ikke sjansen pga at dritten ikke fungerer koblet meg innpå jord som er felles med mye rart i bilen, eg har 5 ledninger på LC og 4 på displayet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2010 min lc1 viser 7.4 uansett faen. Er vist ganske vanlig at det skjer. Har du kobla på hiddenn? Hos min kommer det error 8. Sensor timing tror jeg det sto. Jeg har fått låne en ny controller og skal prøve den så da får jeg se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 21, 2010 Jeg måtte kjøre kalibrerings syklusen 2 ganger på min for at den skulle fungere. Prøv og kjør en ny kalibrering. Dette med jording er også veldig viktig som nevnt over her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 21, 2010 Last ned siste firmware og oppdater. Sjekk etterpå at begge utgangene er satt opp riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 21, 2010 Sjekk at den ikke står på analog,jeg slo dette av og kalibrerte på nytt og da fungerte den Er kjekkt med bruksanvisning iblandt Her er manual til LM-2, og hvis det er stor forskjell kan du sende mail til innovate og få manualen til LC http://www.innovatemotorsports.com/support/manual/LM2_Manual_1.3.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 21, 2010 NO funker den tok og kalibrerte den på nytt, så vips funket det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 21, 2010 Hørtes bra ut Snakket litt med innovate, dem anbefaler å plasere sensoren 60cm eller lengre bak på turbobiler, dette er for å forlenge levetiden Jeg har mine 35-40cm fra turboene,og det var for nært mente dem. Fikk opp E5 på den ene sensoren idag etter litt kjøring på rudskogen, så jeg tipper det er sensoren som har tatt kveld NO funker den tok og kalibrerte den på nytt, så vips funket det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 11, 2010 Kjører folket alle jordingskablene sammen ? Altså blå og hvit fra LC-1 enheten og sort fra klokka og ledningen ut fra kalibreringsbryteren inn på samme jord ? Har problem med min, når jeg kobler hvit og blå fra LC-1 enheten til jord så lyser ikke led pæra. Og da står den og blinker på 7,4 i evigheter. Skjer ingenting ved og trykke på knappen. Tar jeg de av jord så lyser dioden, men masse rare målinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 5, 2010 Jeg har to stk.. Den ene har jeg fått liv i ( den sto også å blinket 7.4) Men den andre har fungert EN gang... Nå blinker den kun 7.4 Skal sies at bilen har vært batteri tørr to ganger etter montering av disse.. Men den ene har kommet seg, hvorfor ikke den andre liksom..?? Noen som har noe mere problemshooting løsninger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 6, 2010 Jeg måtte kjøpe ny controller. Min hadde ligget stille et halvår, og når jeg skulle bruke den igjen så funka den ikke. Jeg kalibrerte MANGE ganger men den kom seg aldri. Til slutt ble jeg drit lei og bestilte ny. Sensoren var det ikke noe galt med:) min sitter foressten ca 20cm etter turbo. Den skal helst stå loddrett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 6, 2010 Jeg måtte kjøpe ny controller. Min hadde ligget stille et halvår, og når jeg skulle bruke den igjen så funka den ikke. Jeg kalibrerte MANGE ganger men den kom seg aldri. Til slutt ble jeg drit lei og bestilte ny. Sensoren var det ikke noe galt med:) min sitter foressten ca 20cm etter turbo. Den skal helst stå loddrett. Har testet begge kontrollerne og Lambdaene. (heldigvis har jeg to å ene har jeg fått liv i) Så konkluderer med at : 1 Selve måleren har tatt kveld ( noe jeg finner lite sannsynlig, den blinker jo for f. ) 2 kalibrere på nytt.. 3 konsentrere jordingen direkte fra minus på batteriet på en terminal.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...