Bremsevarsler lyser når pumper og rar pedal (s2)

Anbefalte innlegg

Heihå,

driver om dagen og få fart på bremsene på bilen men pedalen blir fort fryktelig rar.

Bremser forran er RS2 calipere og bak det er S4 B7 calipere. Det er helt nytt alt sammen, sammen med skiver og klosser.

Det er sånn at jeg lufter og lufter. Kommer bare væske. Tar så og starter motoren også pumper litt så blir pedalen nokså orginal halveis så blir den stein hard. Og da begynner utropstegnet i dashen og blinke. Pumpe intenst lenge nok så får jeg trykk igjen og da slutter den til slutt....

Så spørsmålet mitt er, må det bare lufte,lufte,lufte? eller kan det være servopumpa eller noe annet som kan gjøre at trykket blir lavt ?

Har en liten ulyd i servopumpa. men servostyringen fungerer tipp topp.

håper noen kan hjelpe med tips og kanskje erfaringer her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke helt samme symptomene, men du har montert claippere rikitg høyre/venstre slik at luftenipplene er på øverste punkt? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke helt samme symptomene, men du har montert claippere rikitg høyre/venstre slik at luftenipplene er på øverste punkt? :)

Ja, de står øverst. Om de ikke hadde stått riktig ville jeg nok fått problemer med håndbrekk wire bak...

forran står de på topp ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.