#1 Skrevet April 19, 2010 Noen som vet hvordan det gjøres? Må hele døra av eller kan man kun demontere en av dem hvis man støtter opp døra. Har en klunkelyd ved pådrag og brems og trooooor det er den nedre dørhengsla. Er litt slerk ved den ene spliten som går gjennom hele hengsla. Har søkt på nett, men null flaks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2010 Klunkelud ved pådrag og brems så ville jeg heller sjekket bærearmene i forstillingen, spesielt den nedre bakre og de to øvre. Har hørt slik lyd på et par biler, og da har det vært en av disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2010 grei jobb å bytte det. er bare sparkaplata på innsiden som må av. lukk døra helt opp og sett en jekk under døra. da er det bare å skru av de 4 skruene. sitter som sakt en på innsiden bak sparkeplata 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2010 Flotters Har litt bevegelse i kula på den øvre fremre (mener jeg det var), så skal bytte alt foran der snart. Men klarte å fremprovosere denne lyden da jeg jekket opp bilen her om dagen, og en liknende lyd kommer da døren åpnes. Da jeg jekket opp bilen kom lyden fra ca der hengsla er montert. Men bilen har gått 170 000, så forstillingen lager nok noen lyder den og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...