Hvilken pris kan jeg ta for VW Helios

Anbefalte innlegg

Noen formeninger om hva jeg kan forvente å få for mine VW Helios felger, med helt nye

Vredestein Ultrac Sessanta dekk?

 

Felgene er nylakkerte for sesongen. Kjøpt nye fra Møller forhandler.

Dekk dim: 235/35/19" , rullet 20-30mil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken farge er disse lakka og resultat?

 

Har en som er ivrig på jakt etter Helios hjul og har tråd for ønskes kjøpt ute her.

 

Ble solgt et sett orginale helios sett for 13.000 her på forumet for en stund tilbake.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken farge er disse lakka og resultat?

 

Har en som er ivrig på jakt etter Helios hjul og har tråd for ønskes kjøpt ute her.

 

Ble solgt et sett orginale helios sett for 13.000 her på forumet for en stund tilbake.

 

de var det jeg som solgte, hadde flere som var ivrige til 13.000,- solgte de til han som spurte først.

Dekkene på de var ca 50% igjen vil jeg tippe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken farge er disse lakka og resultat?

 

Har en som er ivrig på jakt etter Helios hjul og har tråd for ønskes kjøpt ute her.

 

Ble solgt et sett orginale helios sett for 13.000 her på forumet for en stund tilbake.

 

 

 

De er lakkert for å være så lik orginalfargen som mulig. Litt nyanseforskjell er det muligens, men syntes det ble bra.

 

De er lakkert hos HR Autolakk på Kolbotn, så det er gjort av noen som kan det. Er et par steder man kan se en annelse sig i lakken, men ellers ser de bra ut spør du meg. :)

 

 

Burde kunne få 15.000kr for de jeg da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De blir nok solgt for det folk vil betale for de. Ang pris vil jeg ikke spekulere for mye men et sett orginale blir mer verdt i mine øyne enn noen som er "restaurert".

Men med nye dekk kan det jo gi en høyere pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.