#1 Skrevet April 20, 2010 Har 2003 A6 2.5 TDIQ. Vurderer kanskje å bytte denne til neste år. Så da må jeg starte og undersøke litt. Er avhengig å ha 4hjulstrekk. Nå er jeg også blitt litt avhengig av automat. Den nye A6 2.7TDI Q er så bred at jeg ikke får den inn i garasjen. I tillegg koster den en formue selv 2-3 år gammel. Når kom den nyeste A4? Denne får man vel ikke med DSG og Quattro? Hvilket alternativer har jeg? Når kom passat 2 liter TDI 170hk 4 motion og DSG kasse? Er det andre motorer med 4hjulstrekker og automat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2010 Er vel strengt tatt A6 som du nevner, A4 med 2.0TFSI, S-Tronic og Quattro samt Passat 2.0TDI med DSG og 4motion som er alternativa her. Alle desse er dyre, men ein A6 med 2-3 år på baken er kanskje det billigaste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2010 Poenget var vel her at ham ikke fikk den nye A6'en inn garasjeporten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2010 Passaten er vel 1-2 år den også med 170hk DSG 4motion? Men finnes sikkert ikke så mange brukt? Ser ut som Audi A4 kun kjører automat og Quattro på største motorene. Da må det bli en 2,0 TDI Q 143HK. Blir noe dritt å gire igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2010 Nei, den kom faktisk i høst (september om jeg ikke husker feil) og er absolutt et godt alternativ, om du finner de på bruktmarkedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2010 ok. Men det kommer en helt ny Passat til høsten/vinteren også? Hvordan blir denne? Sjekket prislistene til Scoda Octavia. RS utgaven finnes den ikke mere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2010 ok. Men det kommer en helt ny Passat til høsten/vinteren også? Hvordan blir denne? Sjekket prislistene til Scoda Octavia. RS utgaven finnes den ikke mere? rs finnes, men ikke i 4wd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2010 Dillema jeg står ovenfor. Kan enten beholde min 2003 A6 2.5TDIQ kjørt 145000km. Eller jeg kan kjøpe en nyere A4, Passat, Scoda, (A6). Kjører ca 30'000 pr år. Når føler dere at man bør bytte bil, for å ha en man er sikker på går. Setter stort sett bilen bort på service og reperasjoner da jeg ikke er så kyndig til å skru. Er fornøyd med min A6 som har greit med utstyr. Recaro skinn, sportsunderstell, navi, xenon, parksensor foran og bak, 18". Men er usikker på hva som bør gjøres. Jo eldre den blir og lengre jeg kjører den jo mere synker den i verdi. Da blir spranget til nyere bil enda mere. Hva tror dere om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 20, 2010 passaten får du vel bare med 4 motion eller med automat. itte begge deller på samme bil. du får nok heller bygge på garasjen. a6 er en grom bil og kjøre ti. har selv bare 2.0l manuel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2010 foresten er jo en passat du får med begge deller da. men da kandu jo like gjerne kjøpe a6. passat r32 får du vel med begge deller? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21315696 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 20, 2010 Får Passat med 2 liter 170hk TDI 4 motion og DSG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 20, 2010 itte ved jule tider i vert fall. enten måtte du velge det ene eller det andre. får itte begge deller på same bil. er jeg 95 % sikker på er bare r32 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 20, 2010 itte ved jule tider i vert fall. enten måtte du velge det ene eller det andre. får itte begge deller på same bil. er jeg 95 % sikker på er bare r32 Les og bli klok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 21, 2010 Les og bli klok er den ny av året eller har den vært før? ser det står 2010. og det står med exstra utstyr r.line blir den bra. det er jo orginalt. men er i vertfall ingen til salg på finn og autodb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...