#1 Skrevet April 20, 2010 heisann. skal ta av dørtrekk på en audi 80 cab med el-vinduer. har skrudd ut skruen i handtaket på innsiden og under armlenet. men trekket vil ikke av. fikk til å se bak trekket og der så jeg mange "haker" rundt om, så da tenker jeg det er bare å løfte det opp og ta trekket av? trenger svar snarest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2010 Må løfte opp ja. Regner med at vi har omtrendt like dørtrekk. Isåfall kan du trykke på linken til tråden om bilen min i signaturen, der er det et bilde som greit viser hvor du finner skruene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2010 det skal jeg gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2010 men tingen er at jeg får ikke til å ta ut dørhandtaket pga skruen går bare rundt og rundt: dum : men de to røde pilene på bildet du la ut, skal det være noe i de hullene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2010 Jeg mener jeg huket av noen slags klips inne i de hullene. Men så er mine dørsider fra en 95 mod og ettermontert på en 92 mod, så er ikke sikkert dette er likt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2010 fikk av dørtrekket ved hjelp av dine bilder og svar, takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...