Anbefalte innlegg

Har en 2009 passat stasjonsvogn som er levert uten reservehjul.

Bak i reservehjulsrommet ligger det kun dekkskum og pumpe, tauekrok og en skruetrekker + noe smått.

Siden bilen egentlig ikke har noe reservehjul å bytte til, skal det da heller ikke følge med en jekk og ei lita hjulvinne? (Tyskerne bytter sikkert ikke hjul selv kanskje....)

Bilen er bruktimportert fra Tyskland.

ABCD0003.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En skulle vel gjerne tro at jekk og hjulnøkkel fulgte med da.. Det er jo tydelige plasser hvor dette skal være i styroporformen(eller hva faen slags materiale det er), så det er nok noen som har glemt å legge de på plass etter å ha lagt om til vinterhjul i høst :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jupp, dette skal følge med. gjorde ihvertfall det hos meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er bluemotion ,så kan den være tatt ut pga vekta . er noe ra med de bluemotion bilene. hehe.. men de norske forhandlerene eller møller klargjøring legger de inn.. men siden dette da er import så KAN det jo være derfor . =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MØLLER: 1225 KR FOR JEKK OG NØKKEL.

Hva betaler man ikke for å få det originalt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På en så fin bil så er det kanskje ikke mulig å punktere? :D

Gratulerer med både ny bil og jekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke reservedekk hos meg heller. 03 A4 Norskkjøpt. Kompressor, dekktett og litt annet småtteri derimot :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er glad min Passat 3C har fullsize reservehjul og jekk,ikke sånn skum-dritt og kompressor : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ikke denne skum greia byttes med noen års mellomrom? Det ble sagt hos MB hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min -06 Passat er det med skumboks, men også jekk og hjultvinne.

Men jeg har lagt inn ett dekk i tilegg, just in case.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ikke denne skum greia byttes med noen års mellomrom? Det ble sagt hos MB hvertfall.

Skummen har en best før dato. Jeg husker ikke holdbarhetstiden, men i forbindelse med siste service (nov 2009) påpekte Møller at datoen var overskredet på min bil (fra juli 2005).

Jeg tviler på at det har så fryktelig mye å bety. Kanskje den smaker litt rart nå.

Bilen min er forøvrig uten reservehjul, men med jekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

org jekken er vel ikke noe tess egentlig huasett, men kan vel være kjekt å ha langs veien. selv har jeg verken jekk eller reservehjul med meg pga 4 motion.. er det ikke noe vits da man får feil rulle omkrets ved bytte til reservehjul..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange biler som blir levert uten reservedekk og jekk desverre. De fleste har gått over til skum og kompressor som sagt og da er de jo ikke nødvendig er det noen smarte hode som har tenkt. Men alle bilene kan leveres med dekk og jekk som ekstrautstyr...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min 2004 A4 er det også dekktett guffe men jekk følger uansett med. Burde jo uansett gjort det på alle biler. Brukte forøvrig dekktett guffen 2 år etter siste bruks datoen og det fungerte meget bra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.