Anbefalte innlegg

Har etter vinterens lagring av båten fått endel matte områder på vindskjermen på båten, etter at presenningen har ligget inntil og mattet litt i vinden.

Ikke noe dype riper, heldigvis, men matte områder.

 

Har vært over den med Meguiars no. Cleaner + 17 Polish, hjalp en god del, men fortsatt noe merker igjen, og vil tro at mye av de matte områdene bare er kamuflert, og dukker opp igjen om en uke.

 

Har søkt på http://www.baatplassen.no etter tips, og det er gjennomgangsmelodien "Autosol", helt til en mener at Autosol også legger igjen "filler" som forsvinner over tid, og at andre midler bør brukes for å få det skikkelig med en gang.

 

Noen som har noen tips til gode produkter og måter å bruke dem på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

megiuars plast-x fungerer bra på slikt som dette. Fikset en vindskjerm på en gammel Selco søsteren min kjøpte i fjor, kan anbefales!

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde ikke være noe i veien for å bruke produkter med fyllere, hvis du forsegler glasset etterpå. Aner ikke hvordan det blir på plexi, men f.eks. Nanolotus har en knallfin ruteforsegling.

Rart om det ikke skulle funke på plexi også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips. Prøve meg litt frem jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.