#1 Skrevet April 20, 2010 Gærne russere eller noe, siden de ikke hadde tilgang på kompressor og luftfjøring så tar de de fysiske lovene til hjelp i stedet.. haha, gærninger!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2010 Jævla idioter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2010 Det der er understellet glad i tenker jeg. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2010 Skikkelig stabile karer som gjør slikt i tett trafikk da.......... Var en smule flexy de bilene der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2010 Man tager vad man haver sier bare jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2010 i russland er alt greit på trafikkert vei bare man har på varselblinkera virker sånn hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2010 Satan jeg begynte å le på 1:55 .. Med filminga og musikken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2010 Om ikke annet holdt de i det minste relativ lav hastighet i trafikken, i motsetning til noen andre i trafikken i landet der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 22, 2010 synnes dem her er være jeg da http://www.youtube.com/watch?v=1InZCpvY25s 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...