#1 Skrevet Februar 3, 2005 Skal bytte olje på min 10v turbo, og lurte på hvor mye olje jeg skal ha på motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2005 Til nivå på peilepinnen viser at det er nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2005 Ganske greit nok det, men vet du hvor mye det er sånn ca.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2005 Det gjør jeg desverre ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2005 Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2005 4,5 liter med filterskift, en halv liter mindre uten filterskift. Det er ca-mål. Hvis du fyller nedpå nesten en hel 4-liters-kanne og måler så er det bare å etterfylle etter behov. Det går 1 liter mellom minimum og maksimum på peilepinnen (men det visste du kanskje) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 3, 2005 4,5 liter med filterskift, en halv liter mindre uten filterskift. Det er ca-mål.Hvis du fyller nedpå nesten en hel 4-liters-kanne og måler så er det bare å etterfylle etter behov. Det går 1 liter mellom minimum og maksimum på peilepinnen (men det visste du kanskje) Takker! Er det inkludert oljekjøleren også eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2005 Ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...