Anbefalte innlegg

Nok et nytt problem med bilen.

Var ute og luftet bilen i kveld. Coilpacken synger på siste verset, men den fyrer stortsett opp alle 6 syl.

Problemet som kom under denne lille turen er at oljelampa lyste, fyrte motoren av med en gang, rett inn på en parkplass.

Var ikke så mye olje på pinnen så fikk fyllt litt olje.

Når jeg så startet den tikket den noe helt villt. lot den stå en god stund, nå er olja på max, tikker en del ennda.

De få sekundene jeg hadde maskinen i gang så hørtes det ut som det kom fra venstre side.

Håper noen har noen gode tips eller erfaringer rundt dette:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du hvordan tilstanden på kjedestrammeren din er? Venstreside er girkasse og kjede med strammer og glidere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du hvordan tilstanden på kjedestrammeren din er? Venstreside er girkasse og kjede med strammer og glidere.

Har ikke hatt noe ulyd fra kjede eller strammeren tidligere, vet ikke 100% tilstanden.

kassa sitter vel på samme side som coilpacken.

Tikkingen høres ut som kommer fra området med luftfilteret en plass ( på selve motoren)

Trodde kjede satt på høyre side med ekspansjonstanken.:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske sikker på kjedet er på samme plass for både 12v og 24v, altså venstre side, foran sjåføren.

Søk på VR6 sound klipp på youtube og se om det kan minne om samme lyd som du opplever.

Kan jo også være ventilløfterene feks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske sikker på kjedet er på samme plass for både 12v og 24v, altså venstre side, foran sjåføren.

Søk på VR6 sound klipp på youtube og se om det kan minne om samme lyd som du opplever.

Kan jo også være ventilløfterene feks.

Står du forann bilen så er det på høyreside.

Skal ta en runde på youtube, håpe jeg er heldig og finner noen med samme ulyd: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står du forann bilen så er det på høyreside.

Skal ta en runde på youtube, håpe jeg er heldig og finner noen med samme ulyd: rolleyes

Bilen sin venstre side ja : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen sin venstre side ja : vinke :

hehe skal ikke være så lett:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner litt om denne lyden her, ikke så voldsom, en del mindre

[YOUTUBE][/YOUTUBE]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.