#1 Skrevet April 20, 2010 Heisann! Har seg slik at A4'n min har passert 250.000 på telleren, mens motor har spunnet 180k siden denne ble byttet fra Audi i Tyskland (Import bil ja). Motoren er av 1.8 20v (ADR) Reg.reim er byttet på 220.000 og vannpumpe og termostat nå på 255.000. (Og bytte av kjøleveske) Ellers er olje og filter byttet hver 10k Tok akkurat oljeskift m/ innvendig motorrens. Kupé-filter og luftfilter er også nylig byttet. Såvidt jeg veit er plugger byttet på 240k da tidligere eier hadde bilen på service. Det jeg lurer er hva er det neste som bør byttes på disse bilene? Veit at forstillinga er et helvete men dette ble tatt hånd om i 2004 da bilen var på full aksjon hos Møller, vell å merke på 150k så kan være på tide å bytte noe igjen? Hva er intervalet på olja på girkassen? Skal dette overhode byttes? - Thomas André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2010 Hei.. Har og en b5, den har rullet 237000 å jeg tar alle servicene selv, er jo en såpass gammel bil og synes servicene koster mer enn det smaker.. Forstillingen kan være noe å bytte igjen ja, bør bytte olje på kassa selv om møller sier noe annet!... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...