Anbefalte innlegg

Har planer om å bytte til skinninteriør i min Coupe 20v. Problemet er at bilen har manuell sveiv, og har lagt merke til at få eller ingen dørtrekk i skinn er for manuelle ruter med sveiv.

Så lurer da på hvor vanskelig ettermontering kan være? Ligger massevis av løse kontakter under dashbordet på førersida, er dette til ekstrautstyr som f eks el-vinduer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så veldig ille. Jeg tok el.vinduer og ledningsnett ut av en delebil og over i en annen jeg har. Er bare å merke plassering på kontaktene og få alt på samme plass igjen. Hvis du kjøper en Haynes bok får du også koblingsskjema.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så veldig ille. Jeg tok el.vinduer og ledningsnett ut av en delebil og over i en annen jeg har. Er bare å merke plassering på kontaktene og få alt på samme plass igjen. Hvis du kjøper en Haynes bok får du også koblingsskjema.

Den boka ligger på hylla i garasjen vettu, så da ordner det seg:) Takk for hjelpa:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.