#1 Skrevet April 21, 2010 Har planer om å bytte til skinninteriør i min Coupe 20v. Problemet er at bilen har manuell sveiv, og har lagt merke til at få eller ingen dørtrekk i skinn er for manuelle ruter med sveiv. Så lurer da på hvor vanskelig ettermontering kan være? Ligger massevis av løse kontakter under dashbordet på førersida, er dette til ekstrautstyr som f eks el-vinduer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2010 Er ikke så veldig ille. Jeg tok el.vinduer og ledningsnett ut av en delebil og over i en annen jeg har. Er bare å merke plassering på kontaktene og få alt på samme plass igjen. Hvis du kjøper en Haynes bok får du også koblingsskjema. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2010 Er ikke så veldig ille. Jeg tok el.vinduer og ledningsnett ut av en delebil og over i en annen jeg har. Er bare å merke plassering på kontaktene og få alt på samme plass igjen. Hvis du kjøper en Haynes bok får du også koblingsskjema. Den boka ligger på hylla i garasjen vettu, så da ordner det seg:) Takk for hjelpa:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...