#1 Skrevet April 21, 2010 Hei. Jeg har nettopp kjøpt meg en Touareg 2003, V6 3,2 og er veldig godt fornøyd. Men jeg skulle gjerne hatt hjelp til et par ting. -Er det mulig med trådløs tlf tilkobling, isåfall hvordan gjør man det, i bilen så sitter det en MFD2 CD versjon. -Jeg skulle gjerne hatt litt penere eksospotter på bilen og kansje litt styling, noen som kan gi meg noen gode tips om hvor jeg kan henvende meg? -Jeg har også en del knapper som har blitt veldig slitt, noen som vet om man kan få kjøpt disse noen sted? -Er det noen som har erfaring med MEDIA-IN/ MDI Interface til VW og hvordan dette fungerer opp mot MFD2. -Finnes det noen oppgradereing til MFD2 og hvordan gjøres dette? Det kommer sikkert til og dukke opp flere spørsmål etterhvert men jeg er takknemelig for all hjelp jeg kan få. Er det fortsatt møte på MC Donalds på Lørenskog første mandag i mnd, og hvilket klokkeslett? Mvh. Nicklas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2010 Er det fortsatt møte på MC Donalds på Lørenskog første mandag i mnd, og hvilket klokkeslett? Mvh. Nicklas Velkommen i klubben. Jeg har ikke så veldig mange gode svar på de andre spørsmålene dine, men vi har møte hver eneste mandag i sommerhalvåret. Det foregår på McD på Lørenskog og starter klokken 19. Velkommen skal du være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2010 Takk takk, da ses vi kanskje der til Mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2010 når det gjelder alt av info osv når det kommer til telefon og mfd så send en melding til Sondre Hugaas her på forumet. han har alt dette og veldig godt peiling på dette. han kan svare på de spørsmålene du har tenker jeg. når det kommer til de knappene som er slitt så får kan kjøpt løse knapper på møller. dra innom en forhandler å høre litt med dem. det finnes endel til disse bilene men det koster. abt, Caratere og sikkert de andre store styling merkene ala rieger osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2010 http://www.abt-sportsline.de/tuning/shop/VW-Touareg-7L-Karosserie_436_107_4/produkt/ABT-Karosserie-Komplettpaket-1475/ http://www.caractere-uk.com/Touareg.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 21, 2010 Åsså synes jeg du burde ordne nytt luftfilter til motoren din Og se om du har en flapp/ventil i eksosen din:) Skal du høre noe kult, hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 21, 2010 Brytere får du som nevnt hos din lokale Møller eller man kan stort sett finne de til mye hyggeligere priser på http://www.ebay.de eller http://www.ebay.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2010 Takk for mange fine svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 22, 2010 Åsså synes jeg du burde ordne nytt luftfilter til motoren din Og se om du har en flapp/ventil i eksosen din:) Skal du høre noe kult, hehe. Hei. Ja det hadde kanskje vært noe det, men da trenger jeg litt forklaring på hva det er og hva det gjøre med bilen. Venter spennt på svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 22, 2010 Hei. Ja det hadde kanskje vært noe det, men da trenger jeg litt forklaring på hva det er og hva det gjøre med bilen. Venter spennt på svar. VR6 motoren din er lik som hos f.eks Cayenne, Golf R32 og mye mer. Lyden i denne motoren har en helt spesiell karakteristikk. Med et sports luft filter som erstatter for det orginale, vil lyd bilde i motoren forandre seg drastisk ved pådrag og når motoren må jobbe. Lyden omtales ofte som relativt tøff. Snerrete og herlig. Frode Gimnes og Finn Kristian Kleppe er medlemmer på forumet her som sikkert kan fortelle hvordan lyden blir, da de begge har kjennskap til R32. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...