Til dere som ønsker bredda stålfelger!

Anbefalte innlegg

Hei. Har sett en del tråder her inne der folk etterspør bredda stålfelger. En kollega av meg sa han har en kamerat som bredder stålfelger i sveisebenk, og de blir hele å rette etter jobben. Han har selv fått sveisa om til seg selv, 8x15" og 8.5x15". Litt arbeid som sandblåsing og lakkering må man eventuelt stå for selv etterpå. Kan selv prøve å høre med ham om å ta på seg noen slike jobber hvis etterspørselen er stor:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er interresert. Det er en fin look.

Hvis det hadde gått an å få til noe sånt kanskje. Men hva er utgangspunktet her tro:

 

Jettard.jpg

 

(Bare si fra hvis jeg skal fjerne bildet!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er interissert, men kommer ann på pris selvfølgelig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen er vell foreløbig 600,- pr felg, noe jeg mener er billig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

600,- er såpass billig at ikke jeg gidder å gjøre det selv.

Hvordan bredder han?

Legger han inn bare flattjern på ett rett parti eller har han løse ytter/inner-ringer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg slenger meg med om det blir.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

600,- er såpass billig at ikke jeg gidder å gjøre det selv.

Hvordan bredder han?

Legger han inn bare flattjern på ett rett parti eller har han løse ytter/inner-ringer?

Akkurat hvordan skal jeg ikke si, men det kan jeg forhøre meg om imorgen. Han får 8 stålfelger, og man får 4 bredda stålfelger tilbake..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ønsker å bredde om eg får tak i rette felger: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke for å kuppe tråden her nå så syns jeg ikke det der var billig hvis man må levere 8 felger å få 4 tilbake. Sunnaas som jeg bredda hos på Bjerke tok 800kr pr felg da leverte jeg 4 og fikk tilbake 4. de ordna nye tønner og alt for den prisen. Samt man har en helt annen garanti når det gjøres hos et firma som jobber med å sveise om felger til daglig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det var litt drøyt jeg og. Så klart tar det mye tid og er en stor jobb, men å levere 8 felger å få tilbake 4 er vel litt uvanlig. Aldri hørt om noen som bredder stålfelger som gjør det. :o

Men hvis resultatet er blir bra så er jo dette en mulighet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat hvordan skal jeg ikke si, men det kan jeg forhøre meg om imorgen. Han får 8 stålfelger, og man får 4 bredda stålfelger tilbake..

 

 

Da er det faktisk ikke så billig og vanskelig som jeg skisserte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse Corrado stålfelgene i 15" er vel et bra utg.punkt. Hvor mye koster de felgene hos Møller..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

750 kr pr stk for corrado stålfelger også vanlig å finne på mange orginale passater. Ta en titt på din lokale høgger så skal du se det ligger noen felger der som regel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stålfelger kan man jo få kasta etter seg omtrent om dagen..Så får man tak i 8 stålfelger til 500-1000,- og koster på 2400,- i bredding syns jeg det er billig. Mye finere og billigere enn å kjøpe beie 15" felger fra forhandler.

 

Smaken er som baken, delt i to så sikkert mange som er uenig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper litt her jeg...

 

Falt dette helt fra eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.