#1 Skrevet April 21, 2010 Noen som vil photoshoppe felgene på bilen min mattsvarte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2010 Noe slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2010 Forresten, bare skrik ut om du vil teste andre farger nå som jeg først har bilen inne i photoshop.. Har ikke gidda å maskere vekk bremseskivene og slikt da men, så de vil få samme fargen som felgene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2010 Forresten, bare skrik ut om du vil teste andre farger nå som jeg først har bilen inne i photoshop..Har ikke gidda å maskere vekk bremseskivene og slikt da men, så de vil få samme fargen som felgene.. Takk for hjelpen:) sier ifra om jeg skulle behøve mer hjelp! Noen som har noen mening om farge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...