#1 Skrevet April 21, 2010 Heisann. Har fått litt lakkskader her og der, og lurer på hvordan jeg kan gå frem for å fikset disse sånn best jeg kan uten å levere den til lakk. Tenkte på det å skaffe en slik touch up flaske fra møller. Men hvordan jeg skal gå fram for best mulig resultat trenger jeg litt tips fra folk som har peiling. Her er noen bilder av de skadene jeg har. Under ene dørhåndtaket bakre hjulbue/bakfanger enda en ved dørlist og en liten på taket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2010 100 stk bilpleieinteresserte og ingen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2010 er interessert i det samme som deg her, har nesten de samme problemområdene på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2010 Når det er såpass rust er det nok best å gjøre det orntlig å få lakket opp igjen. Men om du absolutt ikke til gjøre det så må du ihvertfall fjærne all rusten. (Kan bruke bandsliper forsiktig eller fiberrondell). Så må du pensle på syregrunning, og så lakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...