Mangler slange/rør luftfilterboks

Anbefalte innlegg

Skal montere tilbake orginal luftfilterboks på A4 97 TQ er lei psjjj og hyl fra åpent filter,er for gammel for dette he he.Men mangler røret/slangen mellom boksen og grill.Noen som vet om det går greit og kjøre noen dager uten denne vil det ha noe invirkning på bilen.Kjører på k04 oppsett med 3" ut fra turbo og bak,forsterket resirk manuell boostcontroller osv.Eller har noen tips om hva eg kan lage noe midlertidig eller bruke noe annet til jeg får tak i ny.Kan en 2" slange fra grill til hullet i boksen hjelpe på?Noen som kan helpe det haster står og skal montere i kveld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du merker nå vel fort om bilen går dårlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda men var om noen hadde forslag til noe annet jeg kunne bruke foreløpig.Slipper montere på så går den som ett dass og må av med alt til jeg får tak i røret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror neppe den går som et DASS pga det der, men blir litt mer lyd uten det røret på plass.

Den tiden det tar å få tak i nytt/brukt klarer du nok greit å bruke bilen sånn :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

minimalt mindre effekt enn med bare:) grunnet varmere luft.. Ellers ingen fare:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.