#1 Skrevet April 21, 2010 (endret) Trenger paking mellom blokka og innsprøytningsdysa. Tok opp idag for å sjekke dysa for skjit. Men glemte at der var en engangspakning og må ha ny SNAREST Noen som vet om evt merkeforhandlere har slikt på lager? Eller hvor jeg får bestilt? Symptomene er at den skyter luft og ifra den dysa. Men skal det være en pakning der? Vil nesten tro det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2010 På min A6 2.5 TDI ligger det kobberpakninger mellom topp og dyse, det er noe møller bør ha inne mener nå jeg Om det er kobberpakninger, som er nokså trolig, så bør du varme opp disse med feks lighter, for at den skal bli "myk" som kobber skal være.. Bytta nettopp dysespisser på min, og putta i nye kobberringer om fulgte med.. Disse var ikke glødet i forkant, så er blåste det opp luft når motor sveiv, samt det kom en fæl tikkelyd under belastning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...