#1 Skrevet April 21, 2010 Hei! Kjøpte meg en 99mod Audi A6 for ei stund tilbake. Og den har fjernstyrt sentrallås orginalt. Problemet er at den har ikke fungert så lenge jeg har hatt bilen iallefall. Må putte nøkkelen i låsen for at den skal fungere. På A4en som jeg hadde så måtte jeg "programmere" den hver gang jeg hadde av batteriet ved og putte den i tenningen også trykke på knappen på nøkkelen. Har prøvd på det her også men det fungerte ikke. Instruksjonsboka mi er på tysk så den var ikke mye til hjelp for min del:o Noen som har ei norsk instruksjonsbok som kunne sjekket dette for meg, evt noen som har gjort det før? Mulig det ligger en tråd om dette allerede men fant ikke noe når jeg søkte så takker for evt link til lignende poster. Mvh Tor Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2010 Ingen som har instruksjonsbok til A6 som kan sjekke for meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2010 Sjekket batteriet i nøkkelen? Jeg har koblet fra batteriet på min A6 flere ganger uten problemer med fjernstyringen til sentrallåsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...