Anbefalte innlegg

Har bare ett lite spørsmål om senking... : hjelp :: klø : Siden det begynner å bli litt bart ute så tenkte jeg på og kjøpe senkesett snart.... Og dillemaett mitt er da om jeg skal gå for 60/40 senk eller 75/60 eller blir det litt i det drøyeste laget... ? : rock : Og hvilke felg størrelser og inpress som går ann så det ikke subber? TAKKER FOR ALLE SVAR..... Bilen det er snakk om er en GoLf 2

 

M.V.H

Bård Christian Simonsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare ett lite spørsmål om senking... : hjelp :: klø : Siden det begynner å bli litt bart ute så tenkte jeg på og kjøpe senkesett snart.... Og dillemaett mitt er da om jeg skal gå for 60/40 senk eller 75/60 eller blir det litt i det drøyeste laget... ? : rock : Og hvilke felg størrelser og inpress som går ann så det ikke subber? TAKKER FOR ALLE SVAR..... Bilen det er snakk om er en GoLf 2

 

M.V.H

Bård Christian Simonsen

 

Gå for 60/40, hadde d på min med 195/50-15 med ET35, ved ekstrem hard kjøring i svingene tok da dekket i, så innerkanten (kanten somm stikker inn i hjulbuen) må enten knekkes opp eller skjæres vekk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar,da satser vi på 60/40 senk da.... :cool: Tenkte kanskje litt på de felgen her http://www.eiker.com/Default.asp?ItemID=1083# i 6*14 og ossen det kanskje vil bli seendes ut med 60/40 senk.Om det blir for små felger,og hvor brede dekk man kan få på en 16"

 

Takker for alle svar..

 

M.V.H

Bård Christian Simonsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6X14 hadde jeg ikke giddi å kjøpe. Misforstå meg rett, men du kommer til å bli skuffa over hvordan det ser ut etter kun kort tid.

 

Disse felgene lages i et utall vettuge dimensjoner så hvorfor Eiker ikke har dem i go' dimmen 8X15 skjønner jeg ikke. Personlig ville jeg gått for 8X15 ET20 med 195/45-15 og 75/50 senk (eller noe i nærheten). Det er kjørbart hele året og du får på vinterkappskivene på jernhjul når den tid kommer uten subbing og kødd om du har valsa/ved behov dratt ut skjermkantene (og ikke har planer om å kjøre med kjetting).

9X16 med 215/40-16 kan også se vettugt ut med 60/40-senk, men da er det garantert behov for å valse skjermer eller montere GTI- eller G60-breddere (avhengig av hvor stort tildekkingsbehovet er). Med begge disse hjul-/senkalternativene får du deg en skikkelig "headturner", mens med 6X14 ender du opp med en Golf som ser ut som den moren min kunne kjørt for 10 år siden;)

 

Hilsen Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6X14 hadde jeg ikke giddi å kjøpe. Misforstå meg rett, men du kommer til å bli skuffa over hvordan det ser ut etter kun kort tid.

 

Disse felgene lages i et utall vettuge dimensjoner så hvorfor Eiker ikke har dem i go' dimmen 8X15 skjønner jeg ikke. Personlig ville jeg gått for 8X15 ET20 med 195/45-15 og 75/50 senk (eller noe i nærheten). Det er kjørbart hele året og du får på vinterkappskivene på jernhjul når den tid kommer uten subbing og kødd om du har valsa/ved behov dratt ut skjermkantene (og ikke har planer om å kjøre med kjetting).

9X16 med 215/40-16 kan også se vettugt ut med 60/40-senk, men da er det garantert behov for å valse skjermer eller montere GTI- eller G60-breddere (avhengig av hvor stort tildekkingsbehovet er). Med begge disse hjul-/senkalternativene får du deg en skikkelig "headturner", mens med 6X14 ender du opp med en Golf som ser ut som den moren min kunne kjørt for 10 år siden;)

 

Hilsen Andreas

 

Kunne ikke vært mere enig... synes det er bortkasta penger å kjøpe "vanlige" felger... skal man kjøpe felger, gå for noe som er litt bredere enn alle andre... det betyr MYE på utseende...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.