#1 Skrevet Februar 3, 2005 Har bare ett lite spørsmål om senking... Siden det begynner å bli litt bart ute så tenkte jeg på og kjøpe senkesett snart.... Og dillemaett mitt er da om jeg skal gå for 60/40 senk eller 75/60 eller blir det litt i det drøyeste laget... ? Og hvilke felg størrelser og inpress som går ann så det ikke subber? TAKKER FOR ALLE SVAR..... Bilen det er snakk om er en GoLf 2 M.V.H Bård Christian Simonsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2005 Har bare ett lite spørsmål om senking... Siden det begynner å bli litt bart ute så tenkte jeg på og kjøpe senkesett snart.... Og dillemaett mitt er da om jeg skal gå for 60/40 senk eller 75/60 eller blir det litt i det drøyeste laget... ? Og hvilke felg størrelser og inpress som går ann så det ikke subber? TAKKER FOR ALLE SVAR..... Bilen det er snakk om er en GoLf 2 M.V.H Bård Christian Simonsen Gå for 60/40, hadde d på min med 195/50-15 med ET35, ved ekstrem hard kjøring i svingene tok da dekket i, så innerkanten (kanten somm stikker inn i hjulbuen) må enten knekkes opp eller skjæres vekk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2005 Takker for svar,da satser vi på 60/40 senk da.... Tenkte kanskje litt på de felgen her http://www.eiker.com/Default.asp?ItemID=1083# i 6*14 og ossen det kanskje vil bli seendes ut med 60/40 senk.Om det blir for små felger,og hvor brede dekk man kan få på en 16" Takker for alle svar.. M.V.H Bård Christian Simonsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2005 6X14 hadde jeg ikke giddi å kjøpe. Misforstå meg rett, men du kommer til å bli skuffa over hvordan det ser ut etter kun kort tid. Disse felgene lages i et utall vettuge dimensjoner så hvorfor Eiker ikke har dem i go' dimmen 8X15 skjønner jeg ikke. Personlig ville jeg gått for 8X15 ET20 med 195/45-15 og 75/50 senk (eller noe i nærheten). Det er kjørbart hele året og du får på vinterkappskivene på jernhjul når den tid kommer uten subbing og kødd om du har valsa/ved behov dratt ut skjermkantene (og ikke har planer om å kjøre med kjetting). 9X16 med 215/40-16 kan også se vettugt ut med 60/40-senk, men da er det garantert behov for å valse skjermer eller montere GTI- eller G60-breddere (avhengig av hvor stort tildekkingsbehovet er). Med begge disse hjul-/senkalternativene får du deg en skikkelig "headturner", mens med 6X14 ender du opp med en Golf som ser ut som den moren min kunne kjørt for 10 år siden;) Hilsen Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2005 6X14 hadde jeg ikke giddi å kjøpe. Misforstå meg rett, men du kommer til å bli skuffa over hvordan det ser ut etter kun kort tid. Disse felgene lages i et utall vettuge dimensjoner så hvorfor Eiker ikke har dem i go' dimmen 8X15 skjønner jeg ikke. Personlig ville jeg gått for 8X15 ET20 med 195/45-15 og 75/50 senk (eller noe i nærheten). Det er kjørbart hele året og du får på vinterkappskivene på jernhjul når den tid kommer uten subbing og kødd om du har valsa/ved behov dratt ut skjermkantene (og ikke har planer om å kjøre med kjetting). 9X16 med 215/40-16 kan også se vettugt ut med 60/40-senk, men da er det garantert behov for å valse skjermer eller montere GTI- eller G60-breddere (avhengig av hvor stort tildekkingsbehovet er). Med begge disse hjul-/senkalternativene får du deg en skikkelig "headturner", mens med 6X14 ender du opp med en Golf som ser ut som den moren min kunne kjørt for 10 år siden;) Hilsen Andreas Kunne ikke vært mere enig... synes det er bortkasta penger å kjøpe "vanlige" felger... skal man kjøpe felger, gå for noe som er litt bredere enn alle andre... det betyr MYE på utseende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...