#1 Skrevet April 22, 2010 Regner med at jeg skal kjøre nedover. Hadde vært gøy om noen andre av dere ble med i deres biler:) Noen som vurderer dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2010 Regner med at jeg skal kjøre nedover. Hadde vært gøy om noen andre av dere ble med i deres biler:) Noen som vurderer dette? Jeg vurderer å fly ned å leie bil i oslo (A6 09 mod) får så å kjøre opp til Våler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2010 Jeg vurderer å fly ned å leie bil i oslo (A6 09 mod) får så å kjøre opp til Våler. Oki, det hadde egentlig vært en bedre idè... Muligens må jeg jobbe den helgen. En meget godt betalt helg kan jeg desverre ikke si nei til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2010 Oki, det hadde egentlig vært en bedre idè... Muligens må jeg jobbe den helgen. En meget godt betalt helg kan jeg desverre ikke si nei til:) Trodde du som leder hadde møteplikt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2010 Æ ska kjør fra bodø i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2010 Da er fly booket. Kommer ned til OSLO INTERNATZIONALE HAIRPORT ca 1900:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 3, 2010 Trodde du som leder hadde møteplikt:) De som sitter sammen med meg i hovedtyret, klarer seg godt uten meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...