Anbefalte innlegg

Hallo, eg er begynt å gå (ikke løpe) Stoltzen hver Onsdag i ca halv fem tiden.. Flere som vill være med så kan vi snakke VW/Audi i mål området??: ja : Bare å hive seg i det, er kjempe kjekt:)

stoltzen2_s.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempe godt tiltak Frank Robert!

selv passer det dårlig for meg på onsdager..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo bra tiltak dette, hva går du den på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe bra tiltak. he he jeg bruker sikkert en time opp med innlagte klage og sutrepauser. Får vondt bare av å tenke på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke til å snakke samtidig som jeg går der jeg :)

Men det hadde vært kjekt å prøve..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg å prøve iallefall :) Aldri gått den før ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var jo et glimmrende tiltak. Jeg drev og gikk endel i Stoltzen i fjor sommer. Nå etter pluss 7-8 kg og en menisk operasjon er jeg ikke sikker på om jeg kommer meg opp i det hele tatt:o

Hadde vært artig og hengt seg på her etterhvert, men akkurat nå har jeg hendene fulle med en nyfødt. Om noen uker så kanskje jeg henger meg på. Jeg har i alle fall godt av mosjon......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg gjekk den på 15:26 sist, ganske fornøyd:) Meg å kompisen satte oss eit mål om en lav 13 til sommeren er over, får se om det går: smil : Blir ikke tur nå på Onsdag, da eg skal ta jegerkurs: ja : Men Onsdag etter det blir det tur:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.