#1 Skrevet April 22, 2010 Hallo, eg er begynt å gå (ikke løpe) Stoltzen hver Onsdag i ca halv fem tiden.. Flere som vill være med så kan vi snakke VW/Audi i mål området?? Bare å hive seg i det, er kjempe kjekt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2010 (endret) kjempe godt tiltak Frank Robert! selv passer det dårlig for meg på onsdager.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2010 Er jo bra tiltak dette, hva går du den på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2010 Kjempe bra tiltak. he he jeg bruker sikkert en time opp med innlagte klage og sutrepauser. Får vondt bare av å tenke på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2010 Får ikke til å snakke samtidig som jeg går der jeg Men det hadde vært kjekt å prøve.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2010 Kunne tenkt meg å prøve iallefall Aldri gått den før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2010 Dette var jo et glimmrende tiltak. Jeg drev og gikk endel i Stoltzen i fjor sommer. Nå etter pluss 7-8 kg og en menisk operasjon er jeg ikke sikker på om jeg kommer meg opp i det hele tatt:o Hadde vært artig og hengt seg på her etterhvert, men akkurat nå har jeg hendene fulle med en nyfødt. Om noen uker så kanskje jeg henger meg på. Jeg har i alle fall godt av mosjon...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2010 Eg gjekk den på 15:26 sist, ganske fornøyd:) Meg å kompisen satte oss eit mål om en lav 13 til sommeren er over, får se om det går: smil : Blir ikke tur nå på Onsdag, da eg skal ta jegerkurs: ja : Men Onsdag etter det blir det tur:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...