Anbefalte innlegg

Lurer på om et frontrør ifra Rs2 vil passe på en S2 Coupe?

 

Er vel større IC på Rs2'n, men vil det gå med litt modifisering?

 

Mvh Geir

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den frontrøret/bjelken fra en RS2 er bolt on på en S2. Men skal du bruke S2 IC og ikke RS2 IC? Riktig som du sier. S2 IC'n er 7 cm kortere enn RS2 IC, og der med vil du få problem med å feste S2 IC'n til RS2 "røret" sett forfra til venstre de to feste skruene.

Det er jo her amnge må modde, da de setter på RS2 IC på S2 rør, (modder festet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette feste jeg snakker om som blir modda på en S2 for å få RS2 IC til å passe på:

rs2ic-mounting.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sammenligning mellom RS2 og S2 IC

rs2icvss2ic.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sammenligning mellom RS2 og S2 IC

 

Den moddinga skal jeg nok klare å få til, men det jeg var usikker på var om inn og ut på ic'en var på samme plass..

Er trangt nok som det er.. :)

 

Men synes det ser ut som om det er forskjell på S2 ic'en på bildet og den som står på min.

Er det noen forskjell fra 3B til aby?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den moddinga skal jeg nok klare å få til, men det jeg var usikker på var om inn og ut på ic'en var på samme plass..

Er trangt nok som det er.. :)

 

Men synes det ser ut som om det er forskjell på S2 ic'en på bildet og den som står på min.

Er det noen forskjell fra 3B til aby?

 

Forskjellen er lengden på registeret. 3b=40cm, RS2=50cm ABY et sted i mellom, mener det er 45 cm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.