#1 Skrevet April 23, 2010 ser etter ein billig grei breibånds lamda til og ha fast montert i bilen, er det noen nettbutikker dere kan ambefale:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2010 Denne har jeg brukt: http://www.diyautotune.com/ Billige, og rask levering! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2010 Ta kontakt med Morten Bondø her på forumet. Hadde noen PLX enheter på lager tidligere. Disse kan anbefales. Har fungert mye bedre enn Innovate enheten jeg brukte før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2010 Kan bekrefte at det har vært litt krøll med Innovate enhetene, ja..... :-/ Måtte bytte den ene etter relativt kort drifts-tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2010 AEM bredbånd. Bolt on, null problemer. SUMMIT selger de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2010 er det ikkje dyr frakt fra summith viss du kun skal ha ein liten pakke da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2010 Tenker du på at målingene er unøyaktige eller at sensorene ikke tåler stort? Fint å høre andres erfaringer med Innovate. Ta kontakt med Morten Bondø her på forumet. Hadde noen PLX enheter på lager tidligere. Disse kan anbefales. Har fungert mye bedre enn Innovate enheten jeg brukte før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2010 Jeg har fått info om at målingene til inovative er unøyaktige. Selv kjøpte jeg en Turbo XS Tuner BB lambda av KRB trading! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 24, 2010 hmm.. Jeg har hørt at Innovate er dem som er mest nøyaktig,men at mange får kødd med sensoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 24, 2010 Tenker du på at målingene er unøyaktige eller at sensorene ikke tåler stort?Fint å høre andres erfaringer med Innovate. Sensorene er vel std bosch, men enhetene var skrøpelige en periode samt at de ikke hadde autokalibrering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 24, 2010 Ok Har ikke inntrykk av at LM-2 duo kitèt er skrøpelig enn så lenge. Kalibrering er jo et "problem" (kjører med 2x3" eksos fra turboer og kun med bakpotter,så kalibrering fungerer uten å skru ut sensorene for meg iallefall). I neste uke får jeg koblet opp endel ekstra-utstyr på enheten, så får jeg bare håpe at innovate har laget et litt bedre produkt nå i forhold til før Hvis det viser seg å bare være sorgen, må man nok handle et annet merke. Eneste grunnen for at jeg valgte Innovate var pga nøyaktighet i forhold til pris Jeg kjørte med PLX 300 et eller annet før på en 20vt,fungerte fint det også. Sensorene er vel std bosch, men enhetene var skrøpelige en periode samt at de ikke hadde autokalibrering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 25, 2010 Ifølge tester skal vel Innovate være noe av det bedre... http://www.innovatemotorsports.com/resources/FM_WB_Shootout.pdf Har Innovate LM-2 håndholdt og AEM på scooteren. Må si jeg liker AEM, da det er 2 ledniger å koble og resten er plug'n play. AEM får man for ca. 230$ ink frakt på ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 25, 2010 Jeg har hørt ditt og hørt datt... Det er Bosch LSU-4 sensor på både Innoative og AEM. AEM sensoren jeg har montert er uten noe som helst problemer. Koblet opp og funker perfekt. Her et klipp der du kan se den inni bilen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...