Felg og senksett til min Bora tips og triks?

Anbefalte innlegg

Veit ikkje om eg legg det ut i riktig post no men eg prøver!

 

Skulle hatt nokon felge og senkesett til min bora:

av felg så vurderer eg

Gallardo i 18"

eller

RS4-2 og i 18"

 

ka hadde sitt best ut

 

føler at eg egentlig ikkje kan ha noko større i dette fylke eg bur i!

 

Og så vurderer eg dette senkesettet frå V-MAXX

http://www.astina.dk/product_info.php?cPath=48_160&products_id=6792

 

noko eg må gjere for å montere senkesett utenom å skifte fjærbeinslager, eg kjem ikkje til å senke maks, men det blir ikkje mellomrom mellom dekket og hjulbuen men kant i kant ca.

 

Takker for svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hørt med Håkon her om senkesett? kan anbefales på det sterkeste:) Holder på å bytte på golfen så ett sånt monteringsett til dempere bak er ikke dumt. (den gummiputa og støvkappe til demper)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hørt med Håkon her om senkesett? kan anbefales på det sterkeste:) Holder på å bytte på golfen så ett sånt monteringsett til dempere bak er ikke dumt. (den gummiputa og støvkappe til demper)

 

Eg kan no høre me han, foresten så har eg 4motion så kan ikkje ha ka som helst

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir ikkje gallardo felge siden dei ikkje blir breiere enn 8", så satser på rs4-2 med 8.5" bredde, er det noko strekk med 225/40-18? Er vel grei dim?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

19" så får du senket den pen i buen.. 18" og for å få den pen i buen, dvs dekket litt oppi buen så blir den fort ubrukelig lav..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan no høre me han, foresten så har eg 4motion så kan ikkje ha ka som helst

 

Tipper Håkon skaffer det meste:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

19" så får du senket den pen i buen.. 18" og for å få den pen i buen, dvs dekket litt oppi buen så blir den fort ubrukelig lav..

 

Det stemmer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes vel ikke ubrukelig lave biler moen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

niks :) men nå er det ikke alle som liker å ha bilen i bunn som daily driver.. Noen synes det er lavt med sånn 50-60mm senk.. derfor jeg tenkte at 19" er fint å bruke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det vert brae veier her eg budde hadde eg gått for 20" det fyller buen mykje bedre, men eg går for 18"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.