Topplager etc på FK Coilovers Golf 4

Anbefalte innlegg

Noen som har dette på sin bil, eller evt et annet sett som ligner.. Skjønner ikke heeelt hva som skal sitte over fjørbeinet forran, og hvilken rekkefølge. Er noe som ikke helt stemmer, syns jeg da, så misstenker forrige eier å ha montert feil noen ganger her.

Skal man bare sette gummitopplageret med "svinglager" rett oppå fjørbeinet? Eller skal det noe metallshit imellom? Og skal det skrus sammen først med en mutter, forså å skru fjørbeinet opp i tårnet på bilen, eller skal det kun skrus i tårnet?

DSC00945.jpg

Skal de svarte være der, eller er det som jeg tror fjørskålene fra orginalfjører? Og skal da toppgummilageret rett nedpå de blanke alu sakene der, kun med svinglageret imellom? Det er nå det jeg tror, da det sr ut som å funke mest logisk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir vel noe ala det bildet jeg fant her: golf_IV_composite_e.jpg

var sånn det satt på golf 3 og vento'n min ihvertfall, er vel noe ala det samme

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jeg skrur det sammen først, også trer jeg topplageret med svinglageret oppå der, og trer det opp i tårnet, og skrur fast..

De to svarte skålene på bildet er vel orginale fjørskåler, og skal ikke brukes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de sorte skal nok ikke brukes nei.

blir bare som du sier :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de sorte skal nok ikke brukes nei.

blir bare som du sier :)

Allright, da får jeg prøve.. Eneste er at jeg tror jeg må skru av den mutteren som er på toppen på bildet ditt av, og tre på topplagre og kulelager forså å bruke den mutteren når jeg skrur av oppi tårnet..

Ikke rart det var mye rare lyder forran der, når han som har montert hadde montert orginale fjørskåler, og to kulelagre på ene siden :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har montert på 4'er Golf som har peiling ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.