Anbefalte innlegg

Er det noen som har en S6 grill å selge. Evt. noen formening om hva denne koster hos Møller. Skal byttes i S-line grillen som står der idag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller???????koster ca 6000.-

E-bay kjøpte jeg for 2200.- levering på 5 dager....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg kjøpte hos Møller. Fikk først feil pris på S-line grill. S6-grillen kostet det samme med unntak av et deksel til 1.585,- i tillegg... Betalte totalt 5.700,- ferdig skiftet og inkl. medlemsrabatten. Dyrt nok, men verdt det når man har standardgrill og fanger... Vurderer også om jeg skal få tak i "sort optikk-lister" og bytte ut kromlistene som sitter over tåkelysene. Blir jo ikke det samme som S-line fanger, men blir kanskje litt tøffere/sportsligere.

Møller må bestille grillen fra Tyskland, så det kan ta 4-7 dager før de får den. Hvis du vil ha en som er klargjort for adaptiv cruisecontroll, så har kanskje Møller på Slependen en de selger billig. De hadde nemlig bestilt feil grill (og montert).. Det er forresten "feil-grillen" som er på bildene (dvs. bildene som var på de "tidligere" nettsidene..).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svarene. Ser ut som jeg går for et søk på e-bay.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.