#1 Skrevet April 24, 2010 (endret) Oppdaget på tur hjem fra sverige på torsdag at minimum olje lampe begynte å lyse. Skeptisk av natur helte jeg på en skvett som lå i bilen. Sjekka oljenivå når den dukket opp igjen i dag: Det er nesten max med olje Motor var kald når jeg sjekka. misstenker at oljeretur fra turbo kanskje kan være en synder, ettersom det er mye olje på høyre side forran på motor, og generelt området rundt turbo. Uten at jeg skal si noe for sikkert. Det skal også sies at denne lampen begynte å lyse på tur hjem fra østlandet når jeg kjøpte bilen. Og det var iallefall ikke av for lite olje(det ble tappet nesten 2 liter for å komme NED på max merket). Så kan det være en sensor som begynner å gå heden? Takker for alle tips Gjelder 2000 A4 TQ APU-motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2010 Kan være nivåsensoren din som har kvelda ja... Sitter i bånn av sumpen og må følgelig tappe av olja for å byttes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...