#1 Skrevet Februar 3, 2005 som topic sier, noen her som kjenner Øyvind Sundby fra Kvelde? Han står som tidligere eier på bilen jeg har, og jeg lurer på om det er han som har bygget den om, isåfall om han har lakk koden til den. håper noen som kjenner han. bilde av den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2005 Det aller enkleste er å klikke her og skrive inn navn og bosted, så ringer du mannen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2005 Hvis det er en VE-registrert 16v så vet jeg hvem som har lakkert den... Den bilen tror jeg mange har hatt i vestfold... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2005 Hvis det er en VE-registrert 16v så vet jeg hvem som har lakkert den...Den bilen tror jeg mange har hatt i vestfold... stemmer det at den har hatt mange eiere i vestfold, sitter med listen i hånden her nå. Kjenner du han som har lakkert den eller vet du bare firmaet som har gjort det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2005 jeg kan prøve å få tak i fargekoden på den i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2005 Lakk-koden på denne bilen er Audi LZ5X.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 5, 2005 http://www.gulesider.no/gsi/whiteSearch.do?mode=&linje=1&sort=2&spraak=1&drill=&etter=Sundby&for=%D8yvind&fylke=kvelde&x=0&y=0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 5, 2005 Lakk-koden på denne bilen er Audi LZ5X.... tusen takk, skylder deg en stor en! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 5, 2005 tusen takk, skylder deg en stor en! Den er grei.. skal si fra jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 7, 2005 Er det du som har gjort jobben her eller Roar?.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 8, 2005 Nei ikke meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...