#1 Skrevet April 24, 2010 Audi-eiere som har senka vet sikkert hvilken bolt jeg snakker om - den lange som holder de to øvre bærearmene som må ut når man skal ha ut fjærbeinet. Har lest mye om denne, men det virket ikke å være noe problem på en kamerats bil vi senker nå. Jeg mener, den venstre gikk lett som en lek her. Den høyre er det verre med. Den går rundt, men den gjør ikke annet heller, og ser i tillegg ut til å være skeiv.. Er vel bare å borre ut som gjelder? Hvordan får man evt tak i lik/liknende bolt på en søndag tro? hmm... Holder til i Birkeland nær Lillesand men kunne godt kjørt 10 mil i morra for en sånn en hvis vi må borre ut den som står der nå, om det er noen som har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2010 Husker jeg helt feil nå, eller er det ikke noen gjenger involvert i dette? Kun boltehode på ene siden, og mutter på det andre? Jeg slo den ut husker jeg, men måtte bruke jævlig med kraft! Slegge er verktøyet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2010 Hvis bolten går rundt så betyr det at den er "løs". Da er det bare å banke løs på bolten. men husk å sette mutteren på plass først så du ikke ødelegger gjengene på den. Men er alltid smart å skifte denne bolten uansett. Hvis du ikke får banket den løs så bruk varme:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2010 Hehe, det med å sette på mutter først feila han kameraten min heftig på med andre ord er ikke gjengene strøkne ytterst lengre, hehe. Det han derimot klarte var å løsne bærearmene innerst så vi slapp å kukke mer med nevnte bolt Bare få inn bærearmene igjen så er vi done med bilen, da er den sikkert heftig smooth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...