Anbefalte innlegg

står litt fast ved farge valg på min 2000 mod audi tt...hadde først bestemt meg for porsche gt3rs orange eller ibis hvit men etter å googlet litt så er jeg blitt litt usikker.

nå er bilen sølv med ppi styling,sorte 19" med polert kant.carbon v6 vinge,carbon speil og sort tak..men skal montere carbontak og lakkere den carbonsort rundt taket slik som quattro sport blee levert og da føler jeg hverken hvit eller oransj matcher resten

håper på noen kreative svar.

ps.nimbus grå er utelukket da jeg har den på golfen min:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TT har litt image fra Auto Unions 1000-hesters-monstre. Som alltid var sølv. Den kler sølv. På den andre sida har den litt taksenket hotrod-stuk. Som får den til å kle svart. Sølv eller svart er de fargene den kler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sleng ut bilde av bilen så er det litt lettere å se for seg farge :)

Her har du en matt sort om det skulle vært noe

avus-performance-audi-tt-rs-1.jpg

Men om du først skal velge en matt farge så ville jeg gått for noe mye kulere. Som matt grønn, eller matt rødbrun :)

Ellers er jo rød og sort en fin kombinasjon :)

3962638038_3c8bfe48c5_b.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte litt på sort matt men sist jeg hadde det syntes jeg det ble så fort kjedelig...har sett de i rødt og synes tt kler den godt...men nå synes jo jeg at tt kler nesten alt utenom sølv hehe.har fått smaken på hvitt nå som jeg har tenkt litt.synes det passer godt til all carbonen.for golfen min er grigio telesto,dvs lambofarge som minner litt om nimbus grå med masse carbon og da vil jeg ikke kjøre macho farge på tten også men kanskje noe litt friskt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer til å beholde sølv på min TT, er jo halve sjarmen! =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joa..men jeg synes den ikke gir tt de formene den fortjener.det gjør egentlig ikke hvitt heller men

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit i matt utførelse, og gull senter på felgene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

... og da vil jeg ikke kjøre macho farge på tten også men kanskje noe litt friskt...

Hva med en tøff 70-talls VAG retrofarge i matt utførelse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du vil ha en veldig fin blåfarge kan du velge ford imperial blue pearl. (Den er blant annet på Ford Focus RS)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit i matt utførelse, og gull senter på felgene.

nice...den var ikke dum...har tenkt litt på noe lignende..med carbonen matt også siden carbontaket blir relativt dominerende...hvis en ikke skal dra den helt ut med en pinstripe ved skille mellom fargen og carbonen..hmm...

en custom retro farge frister det og altså..kanskje brun matt...

mye bra forslag altså...mulig jeg bare lakkerer den hvit mens jeg bestemmer meg hehe...er av den rastløse sorten hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du vil ha en veldig fin blåfarge kan du velge ford imperial blue pearl. (Den er blant annet på Ford Focus RS)

kjempebra forslag,men..jeg har hatt blå tt for 9 år siden og har liksom ikke lyst til å komme med det samme igjen liksom,..høres sikkert litt rart ut men..:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.