#1 Skrevet April 25, 2010 Hei! kjørte meg ein tur idag i solskinne å så begynte det lukte svidd, stoppet på første bussstopp å da sto røyken opp fra venstre framdekk. lot de kjøle seg ner å kjørte sakte og forsikigt him. virker ikke som den henger hele tiden, kunn lengre perioder for så å virke helt fint i flerre minutter. hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Svar mottas me takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2010 Du kan prøve å pusse rent "glideskinna" som klossene ligger på. Ikke uvanlig at det bygger seg opp ett lite lager med dritt og møkk etter en vintersesong. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2010 takk for svar trur jeg benytter sjangsen til å oppgradere bremsene på a4'en. Noen som har tips til Skiver, klosser å calippere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2010 problemet ditt er at klossene ikke returnerer tenker jeg, dette kan som sagt skyldes at overflata er fordårlig der klossen tar i kalipper slik at de sitter seg fast. eller det kan skyldes glidebolter og/eller stempler som er dårlige og ikke glir slik de skal. Hvert fall det jeg kommer på i farta... om du vil bytte bremser så prøv å se litt på forumet.. feks denne klistra tråden på tuning delen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...