Bremser henger venstre framhjul!

Anbefalte innlegg

Hei! kjørte meg ein tur idag i solskinne å så begynte det lukte svidd, stoppet på første bussstopp å da sto røyken opp fra venstre framdekk. lot de kjøle seg ner å kjørte sakte og forsikigt him. virker ikke som den henger hele tiden, kunn lengre perioder for så å virke helt fint i flerre minutter. hva kan jeg gjøre for å fikse dette?

Svar mottas me takk! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan prøve å pusse rent "glideskinna" som klossene ligger på. Ikke uvanlig at det bygger seg opp ett lite lager med dritt og møkk etter en vintersesong.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar :) trur jeg benytter sjangsen til å oppgradere bremsene på a4'en. Noen som har tips til Skiver, klosser å calippere?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

problemet ditt er at klossene ikke returnerer tenker jeg, dette kan som sagt skyldes at overflata er fordårlig der klossen tar i kalipper slik at de sitter seg fast. eller det kan skyldes glidebolter og/eller stempler som er dårlige og ikke glir slik de skal.

Hvert fall det jeg kommer på i farta... om du vil bytte bremser så prøv å se litt på forumet.. feks denne klistra tråden på tuning delen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.