Audi S4 C4 Stoppet - Løsning: Bensinpumpe

Anbefalte innlegg

Istad når jeg var ute og kjørte så stoppet plutselig bilen uten noe som helst forvarsel. Når jeg prøver å starte den så fyrer den før den plutselig stopper igjen. Hvis jeg da prøver å starte den igjen med en gang så skjer det ingenting. Men hvis jeg venter en liten stund og så prøver å starte den igjen, så starter den i ca 1 sekund, før den stopper igjen. Er det noen som veit hva det kan være for noe som har skjedd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gåen coil, gåen bensinpumpe er de tingene som slår meg. Gåen bensinpumpe i første omgang faktisk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være startsperre.. Hadde samme symptomene på bil for en tid tilbake.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gåen coil, gåen bensinpumpe er de tingene som slår meg. Gåen bensinpumpe i første omgang faktisk!

Bensinpumpe var det første jeg tenkte og. Bilen døde helt plutselig, men starta hvis den hadde fått stått noen minutter før den hosta seg til å stoppe. Men hadde den startet i det hele tatt hvis det var coilene som var problemet?

Kan være startsperre.. Hadde samme symptomene på bil for en tid tilbake.

Startsperre slo meg og, men i og med at den ikke starter rett etter å ha prøvd å starte og at den kunne stå på tomgang fra 2 sekunder til såvidt at turtelleren rørte på seg, og at den stoppet under kjøring så tror jeg ikke at det er startsperra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

samme som hendte min i fjor det der. var ute å kjørte å plutselig døde motoren. klarte å starte den 1-2 sek . Skifta bensinpumpe å alt ble bare gulle godt igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

samme som hendte min i fjor det der. var ute å kjørte å plutselig døde motoren. klarte å starte den 1-2 sek . Skifta bensinpumpe å alt ble bare gulle godt igjen :)

Okei, da prøver jeg å bestille meg en ny bensinpumpe, så får vi se hva som skjer :) Prøvde å høre etter om jeg hørte pumpa både på min og en kompis sin S4 men det var ikke sjangs. Idag startet ikke bilen i det hele tatt. Er det noen som har pumper å anbefalle? Ser de ligger på rundt 2000,- mens Norsk Bildelsenter sin ligger på 1300,-. Er det store forskjeller på de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var bilen i orden igjen :) Byttet bensinpumpe og nå går den som den skal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.