#1 Skrevet April 25, 2010 (endret) Istad når jeg var ute og kjørte så stoppet plutselig bilen uten noe som helst forvarsel. Når jeg prøver å starte den så fyrer den før den plutselig stopper igjen. Hvis jeg da prøver å starte den igjen med en gang så skjer det ingenting. Men hvis jeg venter en liten stund og så prøver å starte den igjen, så starter den i ca 1 sekund, før den stopper igjen. Er det noen som veit hva det kan være for noe som har skjedd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2010 Gåen coil, gåen bensinpumpe er de tingene som slår meg. Gåen bensinpumpe i første omgang faktisk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2010 Kan være startsperre.. Hadde samme symptomene på bil for en tid tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2010 Gåen coil, gåen bensinpumpe er de tingene som slår meg. Gåen bensinpumpe i første omgang faktisk! Bensinpumpe var det første jeg tenkte og. Bilen døde helt plutselig, men starta hvis den hadde fått stått noen minutter før den hosta seg til å stoppe. Men hadde den startet i det hele tatt hvis det var coilene som var problemet? Kan være startsperre.. Hadde samme symptomene på bil for en tid tilbake. Startsperre slo meg og, men i og med at den ikke starter rett etter å ha prøvd å starte og at den kunne stå på tomgang fra 2 sekunder til såvidt at turtelleren rørte på seg, og at den stoppet under kjøring så tror jeg ikke at det er startsperra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2010 samme som hendte min i fjor det der. var ute å kjørte å plutselig døde motoren. klarte å starte den 1-2 sek . Skifta bensinpumpe å alt ble bare gulle godt igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2010 samme som hendte min i fjor det der. var ute å kjørte å plutselig døde motoren. klarte å starte den 1-2 sek . Skifta bensinpumpe å alt ble bare gulle godt igjen Okei, da prøver jeg å bestille meg en ny bensinpumpe, så får vi se hva som skjer Prøvde å høre etter om jeg hørte pumpa både på min og en kompis sin S4 men det var ikke sjangs. Idag startet ikke bilen i det hele tatt. Er det noen som har pumper å anbefalle? Ser de ligger på rundt 2000,- mens Norsk Bildelsenter sin ligger på 1300,-. Er det store forskjeller på de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2010 Da var bilen i orden igjen Byttet bensinpumpe og nå går den som den skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...