#1 Skrevet April 25, 2010 (endret) Lurer på en ting, Om feks en 2,0l bensin motor(vw) har kjørt 300.000km har dette noe betydning om alle service etc er fulgt?? er vel gode motorer dette?? (gjelder bil fra 2000mod) takker for svar/innspill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2010 Her kommer vel den magiske tingen inn med bruksmønster. 300k med langkjøring med varm bil vs 120k med til/fra barnehage og butikk med stress og hard kjøring med kald motor. Begge deler sliter på sin måte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2010 2.0 bensin har vært mye tull med,to jeg jobber med har begge slitt med meget høyt oljeforbruk. Han ene gikk så langt at han byttet motor,den brukte vel omtrent en liter olje pr 1500 km på slutten. Har hørt om mange andre som har hatt problem med oljeforbruk på de. Så en 2.0 som har gått rundt 300 tusen hadde jeg lett skygga unna. Men såklart finnes det de som ikke bruker olje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2010 Min 2.0L ACE motor bruker så lite olje at det er latterlig. Denne har nå rundet 245.000. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...