#1 Skrevet April 25, 2010 Morn ! Jeg har et problem med blinklys og langlysa på min 1,6cl 89mod golf mk2. Med en gang jeg slår på tenninga så lyser blinklys pæra(i dæsh) konstant svakt, når jeg ''blinker'' med bryteren(samme skjer hvilken retning jeg skal blinke) så lyser den konstant sterkt. Når jeg prøver og aktivere langlyset så lyser pæra(i dæsh) svakt og slukkes igjenn når jeg slipper hendelen. Hverken blinklysa eller langlys lyser(utsiden)når jeg prøver dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2010 Morn ! Jeg har et problem med blinklys og langlysa på min 1,6cl 89mod golf mk2. Med en gang jeg slår på tenninga så lyser blinklys pæra(i dæsh) konstant svakt, når jeg ''blinker'' med bryteren(samme skjer hvilken retning jeg skal blinke) så lyser den konstant sterkt. Når jeg prøver og aktivere langlyset så lyser pæra(i dæsh) svakt og slukkes igjenn når jeg slipper hendelen. Hverken blinklysa eller langlys lyser(utsiden)når jeg prøver dette. Kan jo være en jordfeil. Sjekk koblingspunkter for irr-dårlig kontakt. Eventuelt kan du ha ledningsbrudd en plass. Kan jo også være relè feil. Det er bare å begynne å lete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2010 Blinklyset og langlyset funka som det skulle når jeg plugga i nødblink bryteren men nå har det seg at det lyser konstant(i dæsh) når jeg slår på nødbrytern... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2010 Blinklyset og langlyset funka som det skulle når jeg plugga i nødblink bryteren men nå har det seg at det lyser konstant(i dæsh) når jeg slår på nødbrytern... Høres ut til å være defekt blinklysrelè. Det er nok felles for blinklys og nødblink. Koster nok ikke mange hundrelappene å bytte relè, så det er jo rimelig å forsøke det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2010 siden både blink og langlys er feil, så er jo dem på samme hendel, prøvd og se om ikke kontaktene bak der sitter som dem skal? evt bytte hele stasen da disse er offer for relativt mye bruk igjennom et helt liv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...