#1 Skrevet April 25, 2010 Hei ! Lurer litt på å kjøpe en 2000 mod. Passat 1.9 TDI Highline Sedan (Rød D og I), ned manuell girkasse. I følge mekonomen er motorkode på denne bilen "AJM/ATJ". Er ikke veldigt godt kjent med disse bilen mekanisk sett. Kunne dere som har, eller vet mye om disse bilene komt med positive og negative sider, om bilen å motor ? Takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2010 Gode biler! Mitt inntrykk er at dette er litt sånn typiske feil: Forstilling Låsekasser i dørene Så lenge motorene får god og regelmessig service og bilen ellers blir pent behandlet så tror jeg ikke det er noe større mekaniske problemer med 3B enn andre biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2010 Ta steget opp til 2001 modellen, få bedre motor og nyere og finere bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2010 jeg ville absolutt gjordt som glenn sier å ta steget opp til 2001 (3bg) ting som er greit å vite om passat er: *forstilling *vindushevermek. *låsene i dørene *dugg i lampene *vissst senket så mansjetter er de vesentlige tingene (noe var nevnt før her ser jeg) ellers så er tdi motorene veldig godt og går godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2010 (endret) Ta steget opp til 2001 modellen, få bedre motor og nyere og finere bil:) Dette er en bil jeg tilfeldighvis kom over i går, å muligens kan få for en god pris. Er litt småplukk i karosseriet som må tas, så planen er egentlig å fikse det som fikses kan, for så å selge den igjen. Kommer nok til å kjøre den kun en kort periode, hvis det blir handel. rolleyes Avgjørelsen blir tatt i morgen. Takker forresten for alle tilbakemeldinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...