#1 Skrevet April 25, 2010 Lurer på om det er mye jobb å bygge om fra VR6 fordeler til coilpack. Er snakk om en Passat 91mod stv. Grunnen til at jeg spør er fordi mest sannsynlig er motorstyringa i min bil grilla( styreenhet motor sendes til sjekk i morgen) og det er håpløst å få tak i en ny (Møller skaffer for 25900Kr)da det passer kun i fra 91mod. Regner med at jeg må ha komplett el-nett med hjerne,coilpacken og kanskje noen releer. Noen som kan bekrefte hva jeg trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2010 ny ecu, nytt ledningsnett, ny tomgangsregulator, nytt øvre regkjede deksel m/mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2010 Da er det vel enklest å kjøpe en delebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2010 Det blir nok enklere det ja, har forøverig et sånnt lednings nett liggende til obd1 med coil pack, tror jeg har ecu og liggende om det skulle bli aktuelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2010 Skal sende ecu til sjekk i morgen så får vel svar om en uke. Hører fra meg når jeg har status på min ecu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2010 Har du sjekket etter ECU på ebay.de og ebay.co.uk ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2010 Har leita på begge ebay men finner alt annet enn den jeg skal ha. Min har Bosch 021 906 258 AC mens alle jeg har finni slutter med feil bokstaver. Min boks er i stål og ikke som alle andre VR6`er som har plast. Fikk tak i en boks men det viser seg at det er gitt ut 2 typer i 91 så denne passa ikke allikevel. Alle jeg har finni har feil låsing og stikkere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2010 I følge denne: http://www.vr6wiki.de/doku.php?id=vr6wiki:motor:motorsteuergeraete Så skal da denne passe din bil: http://cgi.ebay.de/VW-Passat-35i-VR6-Motorsteuergerat-/170476917252?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item27b1375204 EDIT: Vil jeg tro da - den AC er i allefall listet som erstatning for denne - så går ut fra at de passer frem og tilbake om en annen ? EDIT2: BOSCH nummeret er i allefall det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 28, 2010 Dæven den er helt lik min. Takk skal du ha. Da er det bare og sjekke om han sender til norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 28, 2010 Da er ny ecu kjøpt. Fikk den latterlig billig med frakt så er verdt å vente 1uke eller 2. Selgeren er kjapp til å svare og har høy scoringsprosent så virker som han er seriøs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 28, 2010 Får håpe at det løser seg for deg nå,jaggu på tide 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 28, 2010 Håper det jeg og. Skal bytte lokale snart og hadde vært flott å få i gang bilen da jeg skal bruke denne til å frakte de 3 andre bilene mine til nye lokalet. Tok forresten opp hjernen og der har det faktisk vært så varmt at flere komponenter har smelta. har iallefall gått over hele el.nettet på bilen og sjekka opp jordingspunkter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 28, 2010 Så flott med ebay og paypal og BEARHUG til deg Stian. Rart jeg ikke fant denne når jeg leita sist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...