#1 Skrevet April 25, 2010 På min passat 3b syncro har jeg montert et justerbart senkesett ifra FK, ved kjøring på litt ujevn vei høres det en knirking/uling fra begge bakhjulene, Lurer fælt på hva dette kan være ? Ble værre når jeg skiftet ifra vinterdekk ( 17 ") til sommerdekk (19"), Har også skrudd den litt opp og litt ned i det siste i forbindelse med godkjenning av senkesett hos biltilsynet, Men har ikke hørt lyden så mye før jeg skiftet til sommerdekk. Noen som har noen kjappe råd for å forbedre dette hadde det blitt satt stor pris på, har lite lyst til å skru av senkesettet igjen for å rette feilen så håper virkelig det bare er noe som trengs å smøres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2010 Det som er lurt å gjøre ved senk generellt, er at etter du er ferdig å montere så setter du bilen på en firesøyler og løsner boltene som strammer foringer, ved så å stramme de igjen. Hvis ikke en gjør det, vil de konstant stå under press etter senk, siden understellet blir senket lavere enn originalt. Da vrir man foringene mer enn det de er vant med. Det kan hjelpe på knirkelydene. Bare løsne boltene, så ser du at foringene justerer seg selv ved hjelp av presset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...