kva er dei beste lyspærane??

Anbefalte innlegg

kva pærer er best??

ser at det så stort utvalg av pærer no på markedet, men eg skal ha vanlige halogenpærer.

kva skal man velga mellom höen, osram, philips osv osv.

eg har prøvd höen, heilt ok pærer.

eg har prøvd ein del ebay pærer men dei ryker fort.

finnes det nokon tester på lyspærer??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Osram Nightbreaker går vel for å være det beste for tiden.

Kjører selv med Hoen xenonmatch og er fornøyd med dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt Osram Nightbreaker på et par biler, og er fornøyd med de. Philips har noe tilsvarende som jeg lurer på heter silvervision?

Uansett er et hett tips å bruke slike "kraftpærer" i kombinasjon med relesatser, f.eks. det man finner hos Biltema. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kva pærer er best??

ser at det så stort utvalg av pærer no på markedet, men eg skal ha vanlige halogenpærer.

kva skal man velga mellom höen, osram, philips osv osv.

eg har prøvd höen, heilt ok pærer.

eg har prøvd ein del ebay pærer men dei ryker fort.

finnes det nokon tester på lyspærer??

Philips sine Extreme Power + 80 har jeg veldig god erfaring med, byttet ut Nightbreaker til fordel for disse.

Har lest et par tester av disse, skal se om jeg finner dem igjen, les f,eks her

Generelt velger du pærer med så klart glass så mulig, altså sammenligner du to pærer med lik gassblanding, men der den ene har blått glass vil denne gi mindre lys enn den med klart glass..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt Osram Nightbreaker på et par biler, og er fornøyd med de. Philips har noe tilsvarende som jeg lurer på heter silvervision?

Uansett er et hett tips å bruke slike "kraftpærer" i kombinasjon med relesatser, f.eks. det man finner hos Biltema. :)

Stemmer det, er vel kjent at iallefall eldre vag sliter med for lav spenning ut til pærene, dette kan løses lett med dette settet:

http://biltema.no/no/Bil---MC/Biltilbehor/Belysning/Belysning/Kabelsett-for-lyskaster/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.