#1 Skrevet April 25, 2010 (endret) Hei folkens, Siden jeg mer eller mindre har gitt opp å finne brukte forskjermer til min 1994 S4 så for jeg vel bestille nye. Er det noen som har noen oversikt hvor jeg får tak i dem rimeligst? Og hvordan er det å sette på nye? Da tenker jeg på passform etc. Var en biloppretter som nevnte for meg at det bestandig var et problem å få dem til å passe, men nå vet jeg ikke om han var ute efter å tjene noen kroner ved å montere dem eller om det er fakta. PS!! En annen løsning er løse hjulbuer. Eller? Har ikke greid å funne tak i noen rundt på nettet. PS!! PS!! Kom på en ting til så jeg legger med det spørsmålet. Kjenner at bilen begynner å blir litt shaky bak. Når man kjører i lange slakke svinger kjennes det ut som sakte slepper på bakhjul (Gjør ikke det da). Skjekket stablisatorstag bak. Oppdaget at man kan lett røre stagere til side men ikke opp/ned. Dette er da den lille armen fra stab. ned til hjulet. Er dette normalt? Takker for alle svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2010 jeg tror møller tar 2200 stk for forskjermer til s6 iværtfall og det er ikke sååå vanskelig å bytte dem. uorg er så vidt jeg veit ikke å få tak i. når du skal ha dem av så sitter det to stk skruer midt på skjermen i bakant og for å få av den ene så må du pelle vekk plasten som sitter inni der. den er litt lei siden den er limt. ellers er det rett fram av med: fanger plast innerskjerm plast i bakant innvendig skjerm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2010 Tips for 'shaky' bakvogn: Sjekk også øvre lenkearmer, de kan se bra ut, men bare den minste glipp gjør at bilen blir helt elendig.. Byttet mine, og alt ble smuuuud! Er ikke så dyre på Mekonomen eller helst autohausaz. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2010 jeg tror møller tar 2200 stk for forskjermer til s6 iværtfall og det er ikke sååå vanskelig å bytte dem. uorg er så vidt jeg veit ikke å få tak i. når du skal ha dem av så sitter det to stk skruer midt på skjermen i bakant og for å få av den ene så må du pelle vekk plasten som sitter inni der. den er litt lei siden den er limt. ellers er det rett fram av med: fanger plast innerskjerm plast i bakant innvendig skjerm. Takker for infoen Lars. Jeg skal ta å skjekke med møller. Skal også se om muligheten for "ikke" orginale skjermer. Tips for 'shaky' bakvogn: Sjekk også øvre lenkearmer, de kan se bra ut, men bare den minste glipp gjør at bilen blir helt elendig.. Byttet mine, og alt ble smuuuud! Er ikke så dyre på Mekonomen eller helst autohausaz. Takk for tipset Bjørn Eirik. Bilen e litt ubehagelig å kjøre så jeg skal bare bestille nye fra mekonomen så får vi se om det ordner seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...