Anbefalte innlegg

har litt lyst på crom kant på felgene mine, det er jo litt av en jobb å pusse ned å alt det der, har hørt at det er noen som driver å setter in ferdige croma ringer på felger, har stått noe oom det i ett autofil blad er det noen her som har hørt eller lest om det???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil vel bli finare viss du setter deg ned og polerar og polerar og polerar og polerar.., og ja... polerar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har laga benk til å polere felger jeg... Får jeg godt betalt kan jeg sikkert polere felga dine... ;) AEZ paron du kjøpte?

Her er mine etter en runde i "benken" :)

DSC02023 small.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det, AEZ Paron jeg kjøpte......hvor mye skal du ha for å poler den kanten min a??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det, AEZ Paron jeg kjøpte......hvor mye skal du ha for å poler den kanten min a??

Har polert AEZ-felger før jeg.. :) Her er på jetta'n min... Tja.. 1500 kr alle 4?

DSC01489 small.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fin pris det , sier i fra til deg når jeg får inn litt mer cash......er litt blakk for tida....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fin pris det , sier i fra til deg når jeg får inn litt mer cash......er litt blakk for tida....

Bare si fra det.. :) Bare det ikke blir langt mot våren.. For da er jeg helt sikkert optatt med masse tull... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får lønning om en ukes tid.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.