#1 Skrevet April 25, 2010 Trenger jeg noe annet enn mellomstykket som er imellom lyktene for å få det på ? Regner med det er flere som vet hva som trengs. Panser må byttes også vet jeg sammen med grill og lykter såklart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2010 er vel bare panser, lykter og grill.. Ingen ting annet etter hva jeg har forstått.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2010 riktig der Anders! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2010 er vel bare panser, lykter og grill.. Ingen ting annet etter hva jeg har forstått..Trenger man ikke det mellomstykket som lyktene er festa i altså ? Har jeg egentlig sett for meg men mulig du har riktig. Skal ta meg en tur på høggern å se om jeg finner en Vento med hel front en dag...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2010 Trenger man ikke det mellomstykket som lyktene er festa i altså ? Har jeg egentlig sett for meg men mulig du har riktig. Skal ta meg en tur på høggern å se om jeg finner en Vento med hel front en dag...... Trenger ikke frontplate.... var bare på golf II / Jetta II det pål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2010 Trenger ikke frontplate.... var bare på golf II / Jetta II det pål Hehe ok,så da trenger jeg kun panseret da siden jeg skal ha sorte In.pro lykter og emblemfri grill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2010 kan man bruke vento fanger og skjermer forran på golf 3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 6, 2010 Hehe ok,så da trenger jeg kun panseret da siden jeg skal ha sorte In.pro lykter og emblemfri grill. Jeg har emblem fri grill til slags hvis du ønsker: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=185574 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...