#1 Skrevet April 26, 2010 Hei, Jeg lurer på hva original ET er på nye A4 B8 og hva som vil være minimum ET på felg. Vil det gå på 8,5 * 19 med ET 35? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2010 Hei Jeg har 9*19" med ET38 på min B8. Dette er ikke noe problem hverken foran eller bak. 8,5*19"ET35 burde fungere ypperlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2010 I følge vognkortet mitt er minimum ET 39 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2010 Takker for info o",) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2010 Jeg har 8,5x20 på min B8. Men med 14mm spacer bak, så blir det vel ca ET21. Og går fortsatt fint med en del senk (og negativ camber) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2010 Hei Jeg har 9*19" med ET38 på min B8. Dette er ikke noe problem hverken foran eller bak. 8,5*19"ET35 burde fungere ypperlig:) Hei! Hvis jeg går for 9x19 felger hvilke dekkdimensjoner burde jeg gå for? Har tenkt 245 foran og 255 bak.. Vil jeg kunne bruke dette uten å valse eller noe slikt? Bilen er original med sportsunderstell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2010 Hei!Hvis jeg går for 9x19 felger hvilke dekkdimensjoner burde jeg gå for? Har tenkt 245 foran og 255 bak.. Vil jeg kunne bruke dette uten å valse eller noe slikt? Bilen er original med sportsunderstell. Jeg tror ikke forskjellig dekkdim har noe for seg, spesielt ikke når felgene er like brede rundt om. Jeg har nå byttet til 8,5 og 9,5/19" felger. Kjører med 245/35/19" på alle disse, noe som sitter pent. Har ikke hatt antydning til problemer med dette. ET på felgene er 40. Har også originalt sportsunderstell på min. På bakrgrunn av dette vil jeg anbefale deg samme dim på felgene dine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2010 Jeg tror ikke forskjellig dekkdim har noe for seg, spesielt ikke når felgene er like brede rundt om. Jeg har nå byttet til 8,5 og 9,5/19" felger. Kjører med 245/35/19" på alle disse, noe som sitter pent. Har ikke hatt antydning til problemer med dette. ET på felgene er 40. Har også originalt sportsunderstell på min. På bakrgrunn av dette vil jeg anbefale deg samme dim på felgene dine. Da blir jeg vel å gå for dette da! Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...