#1 Skrevet April 26, 2010 Er det mulig å ettermontere original koppholdere bak på A4 B8? Noen som vet hvilke deler man trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2010 Du har ikke det da? I armlenet bak på min så er det to koppholdere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2010 Nei, jeg har ikke det. Noe jeg syntes er veldig rart ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2010 ok. Spørs om du må bytte hele armlenet da. Ettersom de sitter i forkant av det, og kommer ut av det? Likt som her, bare att dette er vel bilde fra en Passat. Men min ser helt lik ut Edit: Muligens det går ann og bytte hele "plastrammen" i en del? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2010 Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har dette. Hvilken pakke tok du ta som ikke jeg tok? Hvilken pakke inngår dette i? Kanskje jeg klarer å få tak i en hvis det er har blitt en messup i bestillingen/produksjonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2010 Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har dette. Hvilken pakke tok du ta som ikke jeg tok? Hvilken pakke inngår dette i? Kanskje jeg klarer å få tak i en hvis det er har blitt en messup i bestillingen/produksjonen. Vet ikke hvilken pakke det er med i. Men jeg har den oppbevaringspakken da. Mulig den er med der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...