#26 Skrevet Mars 2, 2005 Bra dekk valg ! Enig med Erling! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 7, 2005 Da har felgene ankommet. Litt skuffet, må jeg si. Det står følgende på sidene til Eiker: "Tysk felg med ekstra dyp polert kant". Det var jo kant, og den var jo så dyp som man kan forvente i 7,5" bredde. Men den var IKKE polert. Nå er det bare å fortsette å vente på dekkene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 7, 2005 Felgene på min X var nå også Polert fra "fabrikk" , men vil ikke påstå at de var noe blankere enn dine ? Mine ser du jo på bildet ovenfor... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 7, 2005 Polert kant er som denne lenger opp i tråden. Min felg er bare lakkert hele felgen. Får bare leve med det, siden dama på Eiker sa de ikke greide å skaffe felgen med polert kant lengre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 7, 2005 Måtte du betale mye i frakt for felgene? Skal kjøpe et set med felger der og lurer dermed på om det er verdt å kjøre 3 timer hver vei? Hvis frakten er billig så gidder jeg ikke det.. Og anngående polert kant, gjelder dette alle størelsene eller bare 7,5*16? Jeg skal kanskje kjøpe 7*15. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 7, 2005 Jeg ringte først for å høre om de hadde felgen jeg ville ha, og om de passet på min bil. (Da ble det forøvrig IKKE nevnt at de ikke hadde med polert kant. men jeg nevnte heller ikke at jeg ville ha det, da jeg gikk ut fra at de hadde det som sto på nettsidene). Deretter bestilte jeg via. netthandelen deres. Betalte med kort ved bestilling. Da var det 0,- i frakt, og det fulgte med bolter senterringer, og senterdeksler. Jeg forsto det sånn at det gjaldt alle RH Cup felgene. De hadde ikke fått med polert kant inn på lager siden i fjor vår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...