#1 Skrevet April 26, 2010 Hei. Den låsedelen til håndbrekket mitt har knekt, så jeg må bytte hele driten. Noen som har eller kan finne delenummer og pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2010 Hele håndbrekkarmen ligger til 475kr hos NDB.no ... delenr 8D0711305F 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2010 Denne? 8D0 711 303 F Koster på nbd.no 500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2010 Heh du tok det delenr du. Tok bare armen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2010 Jaja, han får velge selv hvilken del han vil bestille da. Men om den låsemekanismen inni der er fucka så hjelpes han ikke med bare armen.. Åsså er det 25,- i prisforskjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2010 takk! Ser det er to forskjellige delenr. 305 og 303, men hva kan i det hele tatt være forskjellig? Har dere peiling på hva dette kan koste hos møller? skulle hatt det fortest mulig, så kan jeg bare løpe inn på naf og få bilen godkjent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2010 Ahh jaja, da blir det 303. men, takk allikevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...